30

Så kom då den stora dagen. Då jag fyllde hela 30 år. Det kände liksom som att det skulle vara en big deal fast det egentligen inte är det.

Men när man fyller jämt blir det lätt så att man stannar upp och funderar över hur livet utspelat sig. Det är väl då ålderskriserna kommer smygandes. Jag kände att den har flåsat mig i nacken under året som varit men när den 21 maj 2013 inträffade kände jag ingenting.

Istället gick mina tankar till hur mycket fint jag har i mitt liv just nu. Jag har Mikael, familj och vänner som berikar min tillvaro varje dag. Jag har ett jobb jag trivs med, som utmanar mig och får mig att utvecklas. Jag har en kropp som är frisk och som jag tycker mer om än jag gjort på flera, flera år. Jag är lite löjligt lycklig och glad. Några få saker må saknas i mitt liv men det är ingenting jag hänger läpp för bara för att första siffran ändrats från en 2 till en 3.

Så grattis till mig! : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback