Paleo - vecka 1

Tredje dagen av vår paleoutmaning har passerat och än så länge går det bra! Har varit lite dålig på att hitta bra mellanmål men har ändå klarat mig någorlunda. Svårast har det varit med kaffet, brukar ju ha mjölk i och försökte vänja mig med svart men efter två dagar och flera grimaser gav jag upp! Nu häller jag kokosmjölk i och det är okej. Inget sockersug alls under veckan och hoppas att det håller i sig! Var i och för sig och fikade igår efter att vi googlat fram ett rawfoodcafé i Vasastan. Delade på en supersmarrig chokladkaka som var helt växtbaserad utan socker, gluten eller mjölk. Till det fick jag en latte med mandelmjölk som smakade underbart! Tänk vad man kan få till det med lite nötter, dadlar och kakao...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback