Frukt i massor!

Den tillfälliga depressionen varade bara över helgen och fram till morgonpasset kl 06:45 på måndag, sen tränade jag skiten ur kroppen. En ny vecka har rullat igång och vi fortsätter vår nya livsstil. Kokosmjölken är ett avslutat kapitel då jag blir spyfärdig bara jag känner doften. Det höll i en vecka och en dag så nu kör jag på fruktexplosion till frukost istället. Har nog aldrig ätit så mycket frukt som vi gör just nu. Frukost består av mixad banan, apelsin, jordgubbar, blåbär, kiwi och råa ägg, funkar toppen!

Vi utforskar även efterrätt och kakutbudet på Paleosidan, allt för att göra livet lite mer spännande. Mer om det senare...

Nu ska jag gå och lägga mig så jag kan prestera på topp i morgon. Har nämligen haft kvartsamtal med chefen och enligt honom ska jag ha mycket mer att ge och går runt och är lite försynt. Var tvungen att kolla mig själv bakom axeln när han sa det för att kolla så att det inte satt någon annan bakom mig. Jag, försynt. Ha! : ) Han är rolig han...


Kommentarer
Cilla säger:

Öööhhh... ha ha, han har nog missuppfattat dig ;)
Hoppas bara det inte är den där känslan du vet, den där vi båda två hade...
Kram på dig!

2013-03-20 | 08:42:15
Bloggadress: http://www.cillasaxplock.blogspot.com
Cicci säger:

Nu kommer jag inte ihåg vad det var för känsla vi hade... : )

2013-03-22 | 21:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback