3 vackra och en prins

Har jag inte världens tur när jag får komma på frukost till Marie som också äter Paleo vilket gör att jag möttes av ett bord fyllt med godsaker som allt var anpassat till just min mage! Det var morotsbröd, scones, kanel och kardemummamuffins, pannkakor med äppleringar, fröknäckebröd med avokado, smoothie och kaffe med (mandel)mjölk. Helt underbart!! 

Hela kalaset avslutades med att tjejerna fick vara smakpanel till två efterrätter som planerat göra till påsk. Säkrast är att fråga Tess som inte alls äter Paleo vad som smakade mest onyttigt. Min frusna cheesecake med hallon fick lite högre poäng än brownien som man kunde ana var utav den sockerfattiga sorten (Tess kan man lita på...!)


Allt var kanske utan socker på bordet men sötast av alla idag var lille Filip, gängets lilla prins!

 

Alla saker som bjöds på idag kan man hitta hos Marie på;

www.happinessinmykitchen.blogspot.se

Förrutom den frusna cheesecaken hittar ni här och brownien som ni hittar här!

Trevlig Paleo!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback