Systrarna Frejd

Igår var en otroligt fullspäckad dag från morgon till kväll. Först jobba på Iris som just nu ger mig mer arbetsuppgifter än jag hinner utföra, iväg till Göta för ett tufft pass och personbästa i backsquat (wii!) för att sedan möta upp systrarna Frejd med pojkvän Erik för ett hejdundrands födelsedagsfirade i efterskott. De hade köpt massvis med god mat som vi intog på en filt i kvällssolen bakom Stora teatern och jag fullkomligt stortrivdes. Främst för att Hannah och Lova är skitroliga men också för att jag blev så fint uppvaktad. Alltid när vi ses så går tankarna (och samtalsämnet) tillbaka till den bästa sommaren. Då när vi gick under namnet Salta gänget och hängde varje dag. Sommaren som Lova minns i detalj men vi andra bara i fragment, då när vi var unga så unga, Mikael fortfarande hade hår, vi åkte till Säffle och härjade på Torgfesten och Lova ... på studsmattan. Nu bjuder jag på bilder från just den sommaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback