Ny vecka, nytt jobb, nya möjligheter!

Av en slump så hittade jag den här skylten när vi städade förrådet i fredags. Den fick jag i examenspresent när jag avslutade mina studier till tolk 2008. Den har varit ute i arbetslivet ytterst få gånger och det har alltså nu gått över 4 år sedan jag fick den. I morgon öppnar jag en ny dörr på min yrkesväg då jag ska arbeta med något som jag faktiskt är utbildad till. Tolkning ingår i mina arbetsuppgifter till viss del och fast jag bestämt för längesedan att jag inte vill arbeta som tolk så tycker jag det ska bli spännande. Det är lite mer på mina villkor och i mindre sammanhang och kanske kan det vara precis vad jag behöver. Att jag även ska få jobba på en arbetsplats med vuxna människor öppnar upp för något jag längtat väldigt mycket till. Jag ska få ha kjol, opraktiska skor och fina blusar! : ) Måndag den 7 januari 2013 kan nu komma!


Kommentarer
Linda säger:

Åh vad roligt=).... Lycka till på din första dag!!
Kram

2013-01-07 | 07:54:42
Cicci säger:

Tack Linda! : ) Måste ses snart! Kram.

2013-01-08 | 19:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback