Pedikyr, manikyr och lyxmat

Idag har det ösregnat i flera omgångar. Jag fick veta några dagar innan vi skulle åka att det inte skulle bli så bra väder under vår vistelse här. Det var ingenting som jag reflekterat över innan då det var som en självklarhet att solen ska skina. 

Filippinerna har en luftfuktighet på 85% och ganska många regndagar i december. Men jag som är en vädernazist måste säga att det gör verkligen ingenting. Vi håller oss sysselsatta ändå på bästa sätt och njuter till fullo! Idag har vi hunnit med en massage, manikyr, pedikyr och två vändor på strandens finaste resort. Det sägs att den bästa maten äts på lokala matstånd på gatan men lunchen jag fick idag var världsklass! 




Mikael råkade få fint rosa nagelglans efter sin manikyr idag vilket har gett hans manlighet en liten törn. Blir att leta action i morgon .... ; ) 


Kommentarer
Svärmor säger:

Oh, det är så härligt att få se bilderna från er vistelse! Hoppas ni får lite sol också, men som sagt ni får ju uppleva så mycket annat också. Ha det riktigt skönt! Många kramar från oss<3

2013-12-22 | 08:55:13
Jonas säger:

Så tråkigt att Ni måste åka runt halva jordklotet för att Mikael ska kunna slappna av och vara sig själv. Det är ju OK Mikael; ingen här hemma dömmer dig.

2013-12-22 | 22:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback