En klapp var

Jag brukar ge min mamma och pappa en julklapp var. De får oftast bara en men jag försöker extra lägga mycket kärlek och krut på just den klappen. Jul är liksom den gången per år som jag känner att jag kan ge tillbaka något för allt de gör för mig hela året om. 

De sista åren har gåvan varit något som vi ska göra tillsammans vilket i allafall jag tycker är extra roligt. Jag brukar också vara ute i god tid och försöker ha som vana att vara klar innan december för att bara kunna koppla av året ut. I år är ju ingenting sig likt så varför göra som man alltid gjort... 

Har haft annat för mig och skjutit det här med klappar framför mig. Men idag men en svidande hals och mun full med små onda blåsor (jag är inte sjuk, vägrar!) så har jag legat i sängen efter jobbet och bara spånat upplevelser. En till mor och en till far. 

Nu tror jag att jag bestämt mig! Helgen kan komma då klappar ska delas ut. 



Kommentarer
Terre säger:

Återkom gärna när det är okej att avslöja vad som fanns i paketen, behöver inspiration :)

2013-12-10 | 21:06:54
Bloggadress: http://alltochingentingmestingenting.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback