Sommarlunk

Har kommit in i ett typ av sommarlunk fast det går i en snabbare takt än önskat. Dagar försvinner på badstränder och klippor, med böcker och en sol som kommer och går. Igår åt vi en brakmiddag på Pinchos och idag satt vi på Anton och Annas balkong in på natten och lyssnade på temalåtar. Det är något speciellt med dessa fina dagar.

Nästa vecka ligger framför oss som sista semesterveckan för i sommar. Vill hitta på saker i Göteborg men tar min hemstad för givet. Vad är dina smultronställen i stan?


Kommentarer
Lisa säger:

Min bror jobbar på en grym italiensk restaurang där jag ätit både godaste risotton och carpaccion jag ätit!! Enoteca Maglia på mariaplan. Besöks med fördel en kväll med sol, härligt kvällssol läge. Kram

2013-08-04 | 14:58:35
Cicci säger:

Oh, ska jag genast kolla upp. Tack Lisa! ☺

2013-08-04 | 23:16:42
Cicci säger:

Jo, kom igen! Någon mer kan ni väl..?!

2013-08-05 | 22:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback