Kulturkalas & skratt!

Så har Kulturkalaset 2013 rullat igång. Det betyder halvtaskig mat i stånd och underhållning. Så efter jobb och träning blev det att använda magmusklerna lite ytterligare då det var Stad up på Kungstorget. Alla var skitroliga utom en tjej och då skämdes jag i hela 10 min, plågsamt! Så typiskt mig.

Hela grejen var även teckenspråkstolkat vilket var coolt då de var jätteduktiga! Men efter en stund ställde jag mig så att jag inte såg tolken för det blir inte riktigt samma sak på teckenspråk och jag kan inte låta bli att titta. När Özz härmar en smålänning faller det lite hur duktig man än är på att översätta.

Nu är det bums i säng för folk förväntar sig visst att jag ska infinna mig på jobbet i morgon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback