Tante Mona

Min mamma har en syster som är henne så lik. Jag har alltid fascinerats av deras relation och undrat över hur det skulle varit att ha en syster själv. Min moster en är underbart omtänksam person som jag gärna skulle vilja träffa oftare men då vi bor en bit i från varann brukar det inte bli mer än en eller två gång per år. Min önskan är att vi nästa år ska ta oss iväg på en resa tillsammans, Mona mamma och jag.

Idag fyller du år tante Mona och jag önskar dig en fin, fin födelsedag!


Kommentarer
Mona säger:

Hei!
Takk for fine ord på dagen :) har hatt besøk av mormor , morfar, dag og Marianne. Silje ,Alex og Sofie var her en tur før i dag, men no er ho kommet på føden:) så det er spennende å se om det skjer noe i dag. No sitter jeg og koser meg med Ann-Cathrine og Eli :) ja det hadde vært koselig om vi kunne ha fått til en tur til neste år. Hils til Mikael. Klem Mona

2013-04-06 | 19:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback