Sprayas till 22

Har nog inte riktigt förstått att jag snart ska få möjligheten att åka iväg med några av mina favoritmänniskor till en helt grym plats!

Den 23:e maj precis efter min 30 års dag drar jag och tjejerna till Barcelona. Det blir perfekt då jag har en liten mini ålderskris över att snart inte vara 20 någonting längre och då sitter ju en weekend ganska bra som botemedel. Har även tänkt att skämma bort mig själv lite inför min stora dag så att när den väl kommer så kanske jag blir 30 men ser inte ut att vara en dag över 22 😉 Första steget blev att Marie fixade lite professionell brun utan sol till oss så vi ser riktigt fräscha ut!


Kommentarer
Tess säger:

Jasså, jag får vara blekast som vanligt ;)

2013-04-17 | 21:55:35
Vivi säger:

Vi kanske kan knö in oss två stycken!? 😄

2013-04-18 | 07:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback