Påskhelgen

Påskhelgen är över för den här gången och jag är åter på jobbet med ett härligt lugn i kroppen. I och med att vi var hemma i helgen kändes den lång och jag försökte njuta av varje dag. Påskafton spenderades först på Göta där jag tog i tills jag nästan sprack, sen vidare hem till mamma och en kväll med underbart gott påskbord fyllt av havets läckerheter, efterrätt och film. Påskdagen hade jag köpt biljetter till derbyt på Ullevi till pappa i födelsedagspresent. Tyvärr blev han sjuk men Mikael njöt av matchen medan jag solade mig i vårsolen (helt underbart väder!) Igår hade jag löpningspremiär i spåret innan vi åkte in till stan och bara strosade hand i hand. Helgen kunde inte blivit bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback