Röja, röja, röja...

Efter att ha haft hela sitt liv nerpackat i ett förråd i två år (med en hel del vändor av letande i lådorna) så var det inte ett så välorganiserat hem vi återvände till. Livet innan flytten hade stannat upp lite så när jag nu öppnade mina köksskåp hittade jag glas och skålar från tonårstiden och kläder i garderoben som man undrar om de någonsin varit moderna. Därför har vi vigt hela helgen åt att rensa, röja och börja om! I går gick vi genom varje låda i vårt förvar, hittade massvis med roligt och ännu mer skräp. På tisdag åker det mesta till återvinningen och det ska bli så skönt! Idag har jag vandrat runt på Ullared en hel dag för att hitta allt det där som vi inte fick med oss från Stockholm och som inte hittades i lådorna. Allt som behövs nu är en tripp till fina Värmland och bästa loppisen nästa vecka för att (hoppas, hoppas!) hitta några saknande fynd. Lite småfix framöver och sen är vi nog hemflyttade på riktigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback