Slapp och häng på stan

I lördags slappade jag hela dagen lång. Skulle egentligen gått och tränat men kände mig lite sliten från fredagen och då är det ingen idé att försöka sig på lördagswoden. Det är all in eller inget...

Men jag trivdes ganska bra i soffan med mig själv och myste under en filt medan regnet smattrade mot rutan och Mikael var iväg på innebandy.

Igår tog vi oss in till stan för att köpa vinterjacka till Mikael. Åt en mycket god men ack så liten portion lunch på SOHO och vidare för en magisk bulle på franska fiket. Jätte mysig dag men önskar jag kunde få ha söndag X 2. Idag har det nämligen varit måndag hela dagen. Har svårt för måndagar och kan lätt bli lite deppigt. Nu gäller det bara att ta sig till Almedal för att i alla fall avsluta denna råa höstdag på ett bra sätt.


Kommentarer
anneli säger:

Snygg jacka, Mikael! Håller med dig, Cicci måndagar e jobbiga! Kram

2012-10-23 | 18:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback