Senaste

Vet inte riktigt vad som hände med mitt sista inlägg där jag berättade om mina tårar och magkramper av Al Pitchers sanslösa skämt och hur himmelsk maten var på Pincho som vi åt innan föreställningen. Istället blev det kort och gott "Torsdagsmys" och allt annat föll bort...

Men sedan dess har helgen gått och jag vet inte riktigt vad jag gjorde av den. Var med Mikael, åt för mycket gott och tränade för lite. Sen avslutade jag den iaf på topp genom att bjuda hem två av mina fina vänner på brunch. Så mysigt att ha er här och som vanligt Sofia och Rebecka!

Idag var första dagen på lovet och den fullkomligt regnade bort. Så medan de andra i Sverige fick snö fick vi flera liter vatten. Gillar ju inte riktigt lov för det kan bli så låååånga dagar men det gick helt ok med första. Bara en kvar sen kör vi lite studiedag, Fars Hatt och kakbuffé där mellan.

Idag körde vi bara styrka på Crossfit och ingen Wod vilket var väldigt annorlunda. Jag tog samma i marklyft som sist och åkte därifrån skitsur bara för det men fick iaf en liten fika på stan med tjejerna efteråt så känns som en liten tröst. Nu är det godnatt!

1, min tallrikshylla blev äntligen färdig!
2, brunch!
3, 4, halloweenpyssel på jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback