F-klassen, Simon och jag

Jag vet att jag ibland kan säga att jag ska nog jobba med vuxna för egentligen så är ju det här med barn inte min grej. Men idag fick jag möjligheten att vara vikarie tillsammans med en annan kille i förskoleklassen när pedagogerna var på kurs (jobbar vanligtvis med lite äldre barn) och vilken dag vi haft! De är så grymt härliga (för det mesta...)! Fick en hemlig låda igår och i den låg det fullt med instrument så Simon plocka fram gitarren och jag min ljuva stämma och sen rockade vi loss med 22 stycken 6 åringar. Ler fortfarande över hur det lät och såg ut : D Detta var precis vad jag behövde då det varit lite tungt att gå till jobbet det sista...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback