You only live once

Lånade Maries bild från Instagram (hoppas det är ok gumman) som mötte mig när jag satte mig på bussen i morse vid 6 tiden. Hon var på väg till morgontidning i en annan del av stan och det fick mig att tagga till för mitt pass. Sen om man bara lever en gång så är frågan om det är meningen att man ska gå upp 05.30 för att göra 120 burpees innan jobbet ; ) Idag var det blodsmak i munnen och total trötthet när jag avslutade min Wod. 120 gånger ner på golvet och sen upp igen för klapp över huvudet är tydligen det som nästan tar död på mig...


Kommentarer
Cilla säger:

120 gånger!!!???
Jag dör ju för fan efter 25... haha
Du är grym Cicci!

2012-11-29 | 07:49:05
Bloggadress: http://www.cillasaxplock.blogspot.com
Cicci säger:

Japp : ) Först styrka sen 120 burpees, 63 marklyft och 36 push press. Det var något utöver det vanliga. Träningspasset från helvetet, haha!

(Jag skrattar nu eftersom jag överlevde men det var knappt...) : )

2012-11-29 | 11:55:35
Cicci säger:

Tack detsamma förresten! : )

2012-11-29 | 11:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback