Tårar och förtvivlan

Idag har jag haft en riktigt hemsk dag. Det har varit många tårar och sårade känslor och den där bilden som jag la upp här igår fick jag verkligen slängt tillbaka i ansiktet. Tänk vad livet kan svänga och inte alls bli som man tänkt sig. Som tur är har jag världens finaste människor i mitt liv som stöttar och säger alla de rätta orden. Jag fick även möjligheten att avsluta denna hemska dag på ett fint sätt. Jag blev utbjuden av mitt underbara arbetslag på afrikansk resturang där jag fick äta med händerna och prata om fina, roliga saker som fick mig att skratta. Nu lägger jag denna dag bakom mig i och med detta inlägg. I morgon är en ny dag och den kan knappast bli som idag...

Kram på er där ute!

Kommentarer
Sofia säger:

<3!!

2012-05-30 | 22:40:29
lisa säger:

Kramar

2012-05-31 | 08:26:34
Bloggadress: http://lisasgodbitar.se
Cilla säger:

Returnerar den fina elektroniska kramen ;) Hoppas det känns bättre idag!

KRAM! <3

2012-05-31 | 12:37:05
Bloggadress: http://www.cillasaxplock.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback