29 år

img_0307 (MMS)

Har haft en helt UNDERBAR födelsedag! Blev firad på jobbet av de två finaste arbetskamraterna man kan ha innan jag slutade tidigt och promenerade in till stan. Där mötte jag upp Mikael som kom med den finaste blomsterbuketten (alla mina favoriter!). Vi gick vidare till Skeppsholmen där vi picknickade på sushi, bubbel, jordgubbar och chokladbakelser i solen. Sen fick jag en fin, fin present i form av en övernattning på Hasseluddens spa : ) Har även bestämt att min födelsedagspresent till mig själv är en piercing i ren "snart 30 års kris" anda. Det ni : )


Kommentarer
Sofia säger:

Nu blev jag väldigt nyfiken på vart den där percingen ska sitta?

Grattis igen vännen!!!

2012-05-22 | 22:50:16
Marie säger:

Du e så otroligt fin vännen <3 Galet nyfiken vart piercing skall sitta :) tell me, tell me

2012-05-23 | 12:54:55
Bloggadress: http://momarorie.blogg.se/
Cicci säger:

Nja, tror jag håller det hemligt så får ni se när den är gjord : D

2012-05-23 | 16:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback