Svettigt värre

Idag har jag provat på något nytt! Det måste ju vara meningen med livet, att prova på nya saker, lära sig och tänja på sina egna gränser. Jag kom med på mitt HOT MOJO pass på SATS idag : )  I ett litet rum med 38 graders värme tvingade jag min kropp till en timmas yoga (det var faktiskt inte jätteavancerat). Jag lärde mig att jag visst överlever i värme, kroppen anpassar sig snabbt. Först var det lite kvavt, sen härligt och sist bekvämt. Har också insett att även jag kan svettas. Är ju ganska skonad från detta i vanliga fall. Blir självklart svettig om det är varm eller jag rör på mig men oftast i ganska liten mängd. Men när jag fick mitt underben upptryckt i ansiktet så var det täckt med små svettpärlor. Jag var så facinerad att jag nästan glömde av att släppa tillbaka benet igen. Som sagt, man bör lära sig något nytt varje dag även fast det kan vara något så simpelt om svett...

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback