Helg hela dagen lång

I fredags efter att jag stämplat ut från Manilla, tagit mig vanliga runda i joggingskorna så ställde kroppen och knoppen sig in på helg till 100%. Jag hade nämligen inga planer för denna helg förutom att träna två pass. Annars var det helt tomt. Så jag har sovit, andats långsamt och bara varit sedan dess. Igår körde jag lite tyngre lyft på gymet (stolt över mig själv) innan jag var med på ett Bodybalancepass. Bodybalance låter ju sådär långsamt, mjukt och avslappnande med attans vad jobbig vissa delar var! Jag var helt darrig efteråt och mycket nöjd då kroppen verkligen blev genomkörd. Idag har jag träningvärk som är utanv en annan värld så istället för att köra ett Crossfitpass som planerat så ska jag faktiskt åka och simma. I morgon kör jag nämligen ett PT pass med min nya personliga tränare Paul och jag vill inte komma helt mörbultad dit.

Till sist måste jag bara rekommendera det vi ätit i helgen. Detta recept på kyckling med wasabi och ingefära har jag velat testa ett tag och i fredags slog jag till, det kommer från Lisas Godbitar och var jättegott (fast kan bli bättre med lite övning)!


Och för att inte upprepa min miss från förra helgen med att föräta mig på godsaker och sen känna mig ur balans halva veckan så letade jag fram ett recept på eget godis och oj vad bra det blev! Söta saker bjöd på de här godbitarna som var precis vad jag behövde! Jag tog bara hälften av russinen och choklad med 75% kakohalt och de kommer helt klar att rullas igen här hemma.


Nu ska jag fortsätta att bara vara hela dagen lång. Trevlig söndag på er!

Kommentarer
lisasgodbitar.se säger:

Dom har jag med sett, måste testa! Får blir nästa helg godis. Kram

2012-03-18 | 10:55:29
Bloggadress: http://lisasgodbitar.se
Cicci säger:

De blev jättegoda! Lite syrliga, söta med nötsmak och massvis av choklad. Dessutom lyser de av blått inuti : )

2012-03-18 | 11:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback