Skolavslutning

img_2266 (MMS)

Vilken händelserik dag det har varit idag! Först skolavslutning med allt vad det innebär (examenstal, stolthet, tårar, den blomstertid nu kommer...) Sen tårtkalas med mina små och deras föräldrar. Och sist avsked av ett av de finaste arbetslag jag någonsin haft. Vi är fyra väldigt olika människor men de kommer helt klart att var och en ha en plats i mitt hjärta tillsammans med minnena från Manilla! Som tur är fick vi bästa avslutningspresenten av föräldrar och barn. En fika och därmed en återträff på valfritt café längre fram i höst : ) Sen drog jag iväg för att träffa Josefin och fotograferas och missade min avtackning i matsalen. Typiskt mig... : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback