Första dagen

Igår var första dagen på semestern och det blev en helt underbar start! Må hela semestern fortsätta i samma anda...
 
Började med lite loppis på Trädgården.
 
 
Trädgården är egentligen en uteställe och är nog mitt nya favoritställe! : )
 
Älskar BRIOs leksaker och kunde inte låta bli... : )
 
Efter loppis och lite bad i Årstaviken med lillasyster Therese och Ollie så var vi bjudna på grillkväll hos Thuna och Malena
 
Gjorde egen salsa efter fina Lisas recept som gå-bort-present. Min blev lite mer finhackad då jag av tisdbrist la allt i mixern men den var lika uppskattad ändå!
 
Hos Malena finnst det alltid marshmallows!
 
Sen blev det vin och sällskapsspel tills ögonen gick i kors...
 
Underbar första dag!
 
 

Kommentarer
lisa säger:

Vilken rolig ide att mixa den =) Det skall jag testa, med eller utan tidsbrist hehe. kram

Svar: Ja, det gick snabbt iaf! : )
Cicci

2012-07-08 | 20:51:17
Bloggadress: http://lisasgodbitar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback