Crossfit Göta

Hjärtat dunkar och nerverna sitter utanför huden. Jag är skitnervös men försöker intala mig själv att det jag just gjort är bra! : ) Allt jag egentligen utfört är en betalning till medlemskap hoss Crossfit Göta. Det är slut på det fina och lagom SATS och det är dags att köra igång med hårdhandskarna. När jag flyttade hit så började jag med något helt fantastiskt. Jag började träna Crossfit med Eric, och han visade mig att även jag kan (fast det var lite lagom). Jag vill ta med mig detta hem, jag vill fortsätta och inte falla tillbaka till mitt gamla jag i Göteborg. Detta stället är långt i från fint, fräsht och luftigt. Det är oglamoröst och skitigt och precis vad jag behöver då det är på riktigt! Så jag har bestämt mig för att det var lika bra att köra all in. Kan inte sluta le fast jag är skiträdd! : D
 
 
Göta

Kommentarer
Sofia säger:

Åh jag vill också testa på crossfit!!

Svar: Du får hänga med någon gång! : )
Cicci

2012-07-31 | 00:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback