Sockersug

img_1696 (MMS)

Satt och funderade på min sockerminskning som jag bestämt mig för att ha i januari som en resning från härliga december där sockret flödade. Känner att sockerförbud inte passar som ord då jag inte kollar mina livsmedel så noga där det gömmer sig mycket utan bara försöker undvika godis, kakor, glass och annat snask. Kände rent spontant att det har gått ganska bra fast jag hade en liten dipp igår när var ovanligt trött. Var nöjd där för en minut innan jag bestämde mig för att kolla hur lång tid det är kvar och insåg att det bara gått 4 dagar. Jaha, bara 26 kvar...


Kommentarer
lisa säger:

Jag försöker samma! Tänkte klara mig utan vin också men det känner jag nog att jag inte gör så det får nog va =) Sen hur det går när Wilma tar fram sin godispåse ikväll, det återstår att se. kram

2012-01-06 | 15:21:39
Bloggadress: http://lisasgodbitar.blogg.se/
Cicci säger:

Var sååå nära att ta en bulle igår när vi var och fikade. Sockerdemonerna tog över och sa att det var värt det! Hoppas du klarade godispåseprovet! =)

2012-01-07 | 16:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback