Förebild!

img_2322 (MMS)

Min arbetskollega Gülcan har gjort något fantastiskt. Hon hade en dröm om att bli spinninginstruktör då detta är något av hennes stora intressen i livet. Eftersom hon är döv så var det nog många som funderade på hur detta skulle gå till men hon tvekade aldrig. Jag har försökt att stötta henne så gott jag kan och sedan en tid tillbaka har hon uppfyllt sin dröm och leder nu pass på Friskis. Är så himla stolt över henne då jag vet hur hon kämpat så idag var jag bara tvungen att åka till Uppsala för att testa! Otroligt hur det har löst hela upplägget på ett sånt enkelt sätt så att alla (även ej teckenspråkiga) kan hänga med. Tack för idag vännen, du är en ren inspiration och påminner mig varje dag om att drömmar kan bli verklighet!


Kommentarer
Gullan säger:

Åh, jag blev tårögd när jag läste din blogg. Du har ett hjärta av guld och har alltid stöttat mig, jag kommer aldrig att glömma! Tack för allt ditt stöd och tack för att du finns! Du är en fantastisk kvinna, jag är enormt imponerad av ditt mod och din styrka! Jag blev så glad att se dig igen och tack för att du kom till mitt spinningpass! : ) Hoppas att du vill komma hit och köra mitt spinningpass igen! Tack för en underbar dag, vännen!

2012-02-26 | 20:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback