Hejdå ungar!

Idag gjorde jag min sista dag i skolans värld (iallafall för den här gången). Har ju väntat på den här dagen sedan ett tag tillbaka och känt att just barnomsorg kanske inte är det jag vill jobba med. Ändå blev det lite mer än 4 år i karusellen. Så när vi flyttade från Stockholm var jag så färdig med ungar som jag bara kunde bli. Men så dök Lillekärr upp och för att allt skulle lösa sig till det bästa så tog jag det. Idag lämnar jag dock skolan med känslan av att det är det absolut bästa beslutet. Barnen förtjänar någon som är där med både hjärta och själ och den personen är inte jag.

Dessa 4 år har ju inte varit ren pest och pina utan jag har fått vara med om mycket fint också. Men framförallt finns det små individer där ute som gjort stort intryck på mig och som jag alltid kommer bära med mig nu när fröken Cicci säger hejdå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback