Måndagsträning!

img_0825 (MMS)

Att träna på måndagar är helt oslagbart! Det är bästa starten på veckan och om man bara får till det såhär första dagen på veckan. Då känns det som att allt annat faller på plats, så nu är det bara att köra! Har varit alldeles för dåligt med träningen det sista och det påverkar mig negativt på massvis olika sätt. Jag har ju svårt för dieter och grejer så träning får bli min grej. Kan köra lite lätt på GI och undvika socker på vardagar men tror inte på att äta sig smal. Mitt mål är istället att träna 3 ggr i veckan och då ska det vara all in. Inga mespass! =D


Kommentarer
lisa säger:

Instämmer! Jag har varit på gympa på fritidsgården med tanterna i trakten, ett lite mindre glammigt alternativ till gym =) kram

2011-09-26 | 21:06:27
Bloggadress: http://lisasgodbitar.blogg.se/
Cicci säger:

Tantgympa är inte att underskatta! =) Det blir vad man gör det till...

2011-09-27 | 21:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback