Tintin

Mikael ringde från Uppsala och frågade vad vi skulle göra idag och jag svara självklart att "jo, men jag måste städa, tvätta och träna..." När vi lagt på funderade jag på om det var saker jag verkligen behövde göra. Fy, vad tråkig jag kan låta ibland tänkte jag så jag kolla istället upp om det fanns biljetter kvar till den nya Tintinfilmen. Det fanns det och det var ju tur så slapp jag ha en sån prettosöndag. Filmen var jättebra tyckte jag och väl värd att se! Om ni ska göra det så gör det dock ej på Park på Östermalm, det kan hända att det är charmigt att de har sparat den gamla biosalongen men när man betalar 130:- för en film har man inte lust att sitta på barnkudde bara för att kunna se, sitta och hålla i colan för att det inte finns hållare och att en del av duken skymms av en trappa. Men utöver det var det myspys! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback