Härnösand

Hit ska jag! Sitter på tåget på väg till Härnösand för en veckas ass.kurs. Ser fram emot att få komma till Norrland, träffa lite nytt folk och komma bort från Manilla. Bara att få komma till ett ställe som lagar all min mat och att jag inte behöver diska på en vecka gör det hela nästan som Turkiet igen (minus värmen) Med mig i bagaget har jag även Gustaf, Kina och Petur från jobbet så det kan nog inte bli mycket bättre. Den enda som inte uppskattade den här lilla trippen är Mikael som blir ensam hemma en vecka igen (men sen är jag hemma till jul så då hinner du tröttna på mig!) Mot NORRLAND!

 


Kommentarer
carro säger:

Sorry, läste inte mer av inlägget efter att jag bröt ihop över att du skall på ass kurs. Tänk dig den kursen på engelska.



Jepp. Sömnbrist gör livet mer spännande!

2011-10-31 | 23:29:46
Cicci säger:

=D Men Carro... Ta en tupplur nu!

2011-11-01 | 12:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback