Fel bror!

img_6403 (MMS)

Idag kom en elev på jobbet och frågade mig om jag var gravid. Han är inte ensam om att undra på det senaste. Inte för att jag tror att jag ser så gravid ut eller att det finns någon annan orsak för folk att misstänka detta. Nejdå, det är lillasyster Therese som såg gärna ville skrika ut sin glädje över att hon ska bli faster. Hon använde det ypperliga forumet Facebook till detta men missade att tillägga vem av bröderna Rangfeldt som ska välsigna henne med denna titel =). Tog en stund för folk att förstå att det var HENRIK som är den blivande pappan (och inte jag som är den blivande mamman) och fortfarande idag verkar det finnas en viss förvirring. Facebook är allt härligt underbart! =) Stort grattis till Sandra och Henrik som faktiskt ska ha ett litet barn!


Kommentarer
S säger:

Om nått år kan vi skratta åt det :) eller ja... Vi gör det redan! Tack hihi kram/ blivande knubbis

2011-10-27 | 08:15:28
Bloggadress: http://Missnuclear.blogspot.se
Cicci säger:

Skratta på du bara, TJOCKIS! =)

2011-10-27 | 16:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback