Avslutning i Göteborg

Avslutade hela semestern med en helg i Göteborg. Det har varit lugna puckar dock, träffade pappa och Anneli igår och det var bara så otroligt skönt att gå göra det! Se att de har det bra och få sitta ner och prata lite. Idag gick jag upp i söndagsottan och begav mig till Haga där jag mötte upp Marie och Terre för en väldig mysig frukost. Vi pratade framtid och allt som hända ska (om det nu blir så, livet har ju en tendens att påverka planerna) Jag saknar mina tjejer så! Vill kunna sitta sådär minst en gång i veckan och bara tjöta. Inte vara sist att få redan på saker och inte behöva dra en resumé av mitt liv för att det var så längesedan sist. Men man kan inte få allt och den tiden kommer även den. Jag vet.

Bilderna är stulna från Marie =)

 


Kommentarer
carro säger:

Jag vill veta "vad som ska hända"! Tell me more! (i min blogg om du vill va hemlighetsfull i din egen) :)

2011-10-24 | 22:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback