Helgen

Funkar inte att blogga från Göteborg om man heter Cicci och har 3, så här kommer hela helgen i de bilder jag har. Göteborg var underbart, som alltid!

En grådisig lördag träffade Rebecka för lunch. Hon lyste som vanligt upp min tillvaro och jag förstörde hela mitt Crossfitpass jag kört med en tårtbuffé på Steinbrenner & Nyberg =)

Tog en tur genom min barndom (en runda i Blå spåret, motionsslingan i Kärra) Här har det lekts med kottar, fuskat på gympan och hånglats i buskarna. Skälva löprundan var tuff som fan men gick bättre med de proffsiga löparbyxor min mamma köpt till mig!

Sen var det helkväll med tjejerna, jag tyckte jag var skitsnygg i ny blus och röda läppar!

Marie hade gjort gudomlig mat! (Terre hade tittat på...)

Veronica Maggio på Trädgårn och sen tillbaka till Marie & Terre för drinkar och musik från härliga tonåren.

Tess får lära sig vifta med brösten och Frida visar hur man verkligen festar...

Tvingade upp Marie på frukost idag innan avgång. Tack för en mysig stund!

Vilken tur att vi inte gick dit Tess föreslog för drinkar för det ser ut såhär idag (du måste nog komma ut på krogen mer gumman!)

 

Tack för allt tjejer!



Kommentarer
Tess säger:

Haha, det var ju mest ett skämt Cicci. Men jag håller med, jag är alldeles för sällan på krogen.. =)

2011-11-07 | 13:19:05
Tess säger:

Vilka fina bilder förresten! det var en riktigt rolig kväll.. =)

2011-11-07 | 13:19:42
Carro (Beckman) säger:

Mygod vilken snygg blus: var från?

2011-11-08 | 09:22:10
Cicci säger:

H&M, Carro. Säger bara, H&M

2011-11-08 | 20:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback