Hälsa & Mat

img_1492 (MMS)

Igår tillbringade vi hela dagen på mässan ute i Älvsjö. Målet var hälsomässan som gått av stapeln där i helgen. Vi köpte en kombobiljett som gav oss inträde till alla fyra mässorna (vinter, båt, hälsa och mat) Vi hoppade vinter och båt och traskade för det mesta runt på mat och åt, åt, åt. Lyxig ost från Frankrike, blandat med marshmallows doppad i choklad och leverpastej. En salig blandning med andra ord. Tur var det att vi körde på kombo för Hälsomässan var en flopp. Mikael fick en gratis massage och jag fick äntligen tummen ur och är numera blodgivare, det var typ det. Plåstret i armvecket är det slutgiltiga beviset på att jag är lite tuffare än dig Mikael! =)


Kommentarer
Sandra säger:

Bröderna Rangfeldt är rätt lika ser jag. När jag skulle lämna en hel drös med blodprover på inskrivningen försökte Henrik smita "Jag går ut en stund" men se det gick inte!!! :) Kram

2011-11-13 | 19:57:56
Bloggadress: http://missnuclear.wordpress.com
Cicci säger:

Veklingar!

2011-11-13 | 20:40:58
carro säger:

det var väl ingen skräll att hälsa är tråkigare än mat? det finns en anledning till att man e så här gooooo liksom ;)

2011-11-14 | 21:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback