Städdag

Idag hade vi städdag i vår lilla förening. Det var inte så många ute men fick förklarat att de andra skulle nog få göra sitt ändå fast en annan dag =) Vi har nämligen en fin liten granne vid namnet Siv som håller reda på folk här i huset. Tror hon bott här sedan det byggdes typ. Eftrsom Mikael var tvungen att jobba så tog jag i som bara den för att visa vilka fina grannar kvarteret har fått. Sen fick jag en rundvandring i källaren så nu vet jag vad saker och ting finns så nu kan både grill och solsäsong börja. Och där bland allt bråte stod en stege som Sivan förklarade att de skulle slänga men då var jag snabb som tusan och haffade den. ÄLSKAR gamla grejer! Har redan sandpapprat och tvättat den och i morgon blir den vit och sen får den flytta in i vardagrsrummet!

Här har jag rensat ogräs, det var ingen kärringgöra det här inte...

En fin liten blåsa börjar nu växa fram. Det ska synas att man jobbat!

Är helt kär i mitt nya lilla hus här i Enskede. Tror det kommer bli en riktigt bra sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback