Sånt är livet...

img_3641 (MMS)

Kan inte hjälpa att undrar varför saker och ting blir som de blir? Det är så små saker som avgör och när man själv inte kan påverka känner man sig så maktlös inför livet. Tog en löprunda på Djurgården efter jobbet men tankarna snurrade bara runt, runt. Är det meningen att livet ska vara tufft i bland för att man ska uppskatta de små sakerna och inte ta något för givet? Ville skrika rakt ut att jag har fattat poängen nu, lärt mig läxan. Kan det inte bli lite bättre snart då..? Men när jag kom runt hörnet på Blockhusudden och såg solen spegla sig i vattnet tänkte jag att det kunde varit mycket värre. Nu är jag här jag är och det är bara att ta det man får. Deal with it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback