Ett hem!

Äntligen, äntligen, äntligen så har vi fått en lägenhet här i Stockholm! =D I det huset rakt fram på bilden bakom fönstrerna som finns ovanför den svarta bilen finns vårt framtida hem. Idag var jag där och skrev på alla papper och träffade Kalle igen som verkar vara en väldigt trevlig och ordentlig prick. Jag tror att detta kommer att bli toppen och nu har vi ett år på oss att ta det lugnt, slappna av och att bara bo...

 

Jag längtar så till första april då vi får nycklarna och kan flytta in! Nu sitter jag och inredningdrömmer och surfar runt på massa sidor för att få lite tips på saker man kan göra...


Kommentarer
anneli säger:

Än en gång stort Grattis till lägenheten, hoppas vi hinner kika in innan vi åker hem den 3:e. Kram

2011-03-15 | 22:17:18
Linda säger:

Jätte Grattis till er, åh vad roligt att det löste sig till slut. Hoppas du hittar mycket kul att göra!

Kram

2011-03-16 | 08:45:06
Sofia säger:

GRATTIS!!! va härligt att allt har löst sig för er, ser med spänning fram emot bilder ifrån ert nya hem då jag inser att en stockholmsresa är långt borta för mig ;) pusssss

2011-03-16 | 09:42:15
Dan säger:

Grattis va gött!

2011-03-17 | 00:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback