Dag 07 – Min bästa vän

Jag tyckte först att detta inlägg var lite klurigt att formulera när jag såg rubriken. Jag har många fina vänner som jag haft i flera år och i olika perioder av mitt liv har några av dessa dessutom varit min bästa vän. Jag minns på högstadiet satt jag nästintill ihop med min fina vän Therés, var hon än gick så följde jag och viseversa. Vi var som ett gammalt par. När jag sedan började på teckenspråkslinjen så infann sig väldigt starka band mellan mig, Rebecka och Sofia. Vi träffades varje dag och det fanns inte mycket vi inte delade med varann. Nu idag har jag nog bäst kontakt med Marie, vi pratar med varann titt som tätt och försöker på avstånd alltid se till att vi finns där för varann om det är något.

Men om jag skulle välja en person i mitt liv som är den som står mig allra närmast så är det nog ändå Mikael. Vi delar ju allt i livet så det hade ju varit lite konstigt om det inte kändes så...

Jag och Tess på hennes bröllop i somras

Rebecka, jag och Sofia på vår utspark 2006

Fina Marie på besök här i Stockholm

 

 


Kommentarer
Therés säger:

Kärlek!!

2011-03-18 | 22:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback