Dag 06 – Min dag

Min dag i bilder...

Det här vaknade jag till idag, fy vad rått!

Frukost to go. Går upp försent varje dag så mixar och äter på tunnelbanan.

Missade självklart den då jag aldrig går i tid...

Här hänger jag om dagarna och formar morgondagens små människor.

Välkomnade våren med att ta mina Converse idag och var till och med och spelade bandy på rasten. Det slutade med att Henrik stack ut huvudet och sa att jag såg rolig ut... "Kan du spela bandy?" Inte direkt.

Här sitter jag och läser bloggar på rasten. Detta är mitt favoritställe för då ser jag ut över vattnet samtidigt som jag kan värma mig på husets varmaste element (det är sjukt kallt på Manilla)

På fritids var det min tur att ha mellanmål och det betyder sockerfritt med egen musli =)

Påväg hem så tittade solen fram och jag blev genast lite lycklig!

Sen träffade jag Eric igen efter en månad av träning på egen hand. Kunde inte med att fråga om jag fick ta en bild till min blogg så jag snodde den från hemsidan =) Skitkul som vanligt! (att träna alltså..)

Påväg hem sken fortfarande solen och så jag kunde inte annat än le.

Åt en sjukt nyttig middag som min man lagat till mig

Så nu ska jag duscha och sen kommer mitt favorit program på 4:an, jag laddar för "En unge i minuten" och lär väl grina som vanligt. Härliga måndag...

 

 


Kommentarer
Linda säger:

Ser ut som en bra dag härligt med bilder dom beskriver så mycket mer än ord. En unge i minuten tittar jag med på och grinar från start till slut...helt underbart program<3....

Kram*

2011-03-15 | 09:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback