Heldag på stan och Tranquilo

Igår mötte jag upp med Jenny från Stockholm som är här nere på bästkusten på semester för en dag på stan. Hon ville gå i lite mer små unika affärer så jag drog runt på henne i Haga och varenda liten bakgata jag känner till för lite shopping. Jag hittade inte tt dugg men är inte ledsen för det. Eftrsom sommaren lyser med sin frånvaro så är jag mest sugen på att hålla i pengarna och hellre köpa mig något fint när höstkläderna kommer. Vi lunchade och hade det allmänt trevligt innan Jenny tog tåget hem igen till Falkenberg.

Då var det bara att åka hem och byta kläder för en middag på Tranquilo med Sofia och Rebecka. Fina, fina människor vad jag tycker om er! God mat och stans bästa Mojitos gör inte saken sämre. Tack för en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback