Morran & Terror

img_0716 (MMS)

I morgon kommer dom! =) Till skillnad från när Marie kom första gången så är denna helg nästintill tom på planer. Tror vi ska bara vara och ta det som det kommer... Jag längtar så och känner mig som ett barn dagen innan julafton. Det är en underbar men konstig känsla jag får när det kommer någon hemifrån. Jag har ju min lilla värld här i Stockholm och i Göteborg utspelar sig en helt annan. Men så möts de för en stund... Och jag är så glad över just det. Marie & Terre, välkomna!


Kommentarer
fia säger:

Åååå vad mysigt! Blir så sotis! haha

Hoppas ni får en underbar helg!!

2011-01-06 | 00:01:53
lisa säger:

Ha det så mysigt!! Kramar

2011-01-06 | 09:45:31
Bloggadress: http://lisasgodbitar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback