I väntan på helgen

Vissa veckor är bara en transportssträcka till helgen, denna veckan är en sådan. Jag lääängtar till fredag när sista barnet sitter i taxin så jag kan få åka hem och mysa. Göra hemmagjord pizza, dricka ett glas vin och somna innan filmen är slut. Helgen är sedan som vanligt späckad med saker som jag bör göra och som jag säkert inte kommer att göra, klassiskt. Har dock mina små renoveringsprojekt som ska bli färdiga så jag kan få lite hemmakänsla här på Blåsutvägen =) Så det gäller att ta sig igenom morgondagen med en väldans fart sen kör vi...

Mot helgen!



Fortsätter kika runt på massa bloggar för tips och ideér, en sån här kanske..?

Kommentarer
Mikael säger:

ja! I helgen ska vi hemmafixa! =)

2011-02-09 | 21:48:33
lisa säger:

Åh va fin! En sån vill jag också ha

2011-02-10 | 10:02:03
Bloggadress: http://lisasgodbitar.blogg.se/
Tess säger:

Jag vill me ha en sån! =)

2011-02-10 | 23:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback