Hejdå Stockholm, hej Göteborg! =)

img_0840 (MMS)

Hejdå Stockholm, hej Göteborg! =) Nu sitter jag här och väntar på tåget hem. Det är X2000 direkttåg, varför tar jag inte alltid det? Dock börjar det sådär med att vara försenat i 15 min. Ikväll blir det att byta om på tåget och bättra på sminket så gott det går för jag ska direkt och möta upp tjejerna för en kväll på stan. Ska på Sticky Fingers för första gången i mitt liv (till Sofies stora förtjusning) och lyssna på hårdrock. Det är kanske inte mitt första val på ställe och musik men det är en kille från Kärra som spelar så vi är mest där för att se till att han tjänar lite på biljetterna. Sen blir det heldag med mamma i morgon och avslutningsvis så möter jag upp mina favoriter till en brunch på söndag. Underbara planer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback