Färdigklappad!

Bloggen har legat nere i några dagar för att jag har inte orkat och det helt enkelt inte händer mycket när man är hemma, sjuk och soffan är ens enda sällskap. Igår var vi dock lyckligt lottad nog att få besök till middag, det gjorde ju att jag fick en anledning att faktiskt gå upp, sätta på mig andra kläder än pyjamas och sminka mig. Det var som att vakna upp från en dvala!. Besöket bestod av Sandra och Henrik och det var jättemysigt att få ha dem här på middag. Mycket bebisprat då de ska bli en liten familj till våren och det är så kul!

Idag har det varit som söndagar borde vara, lååång frukost, soft i soffan och en promenad. Men har faktiskt inte bara slappat i soffan utan där har en hel den projekt avslutats idag. Bland annat har jag köpt alla mina julklappar för i år (några under promenaden också). Och det är jag SÅ otroligt nöjd med! Hade en deadline idag för jag känner att härdanefter ska man inte stressa runt med detta mer. Jag har ju bara några få personer att köpa till så det ska ju inte vara så svårt men det ligger mycket tanke bakom varje gåva och jag satsar mer på en känsla än en pryl. Hoppas nu bara att mamma och pappa uppsakttar mina påhitt. Så när reklamerna på TV rullar om att "gör någon lycklig" och det är för en Sodasteamer så känner jag mig mycket nöjd att jag inte gick den vägen...

Detta är dock inte mina klappar för dem har jag inte slått in än...


Kommentarer
s säger:

Trevligt sällskap och god mat igår <3 Måste göras om!

2011-12-11 | 21:08:09
Bloggadress: http://missnuclear.wordpress.com
mamma säger:

Nu längtar jag till julen som ett litet barn, Jag är så nyfiken på vad du har hittat på denna gången.

Jag räknar dagarna tills du kommer.

Puss mamma

2011-12-12 | 19:57:55
Cicci säger:

Jadu, mamma... =D Jag längtar också, nästan så att det gör ont!

2011-12-13 | 19:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback