Snurrar världen fortfarande..?

Här är det sjukstuga på hög nivå. Orkade inte hålla veckan ut på jobbet utan fick stanna hemma igår och idag. Otroligt långtråkigt har det varit. Idag har jag dock samlat kraft till att både gå till affären, laga mat och duscha. Men det tog mig hela dagen med vilopaus mellan så det blir soffan och jag i morgon också. Man lever som i en bubbla här hemma och när jag gick ut idag blev jag nästan lite överraskad över att världen fortsätter snurra där ute. Sen fick jag sms från jobbet där de berättade hur mätta de var efter Manillaskolans julbord som var idag (i matsalen inte det riktiga för personalen) och efter det har jag varit både sjuk och sur. Ingen bild idag för jag ser förjävlig ut. Trevlig torsdag!


Kommentarer
anneli säger:

Hoppas du kryar på dej snart, gumman! Kram

2011-12-08 | 19:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback