Jag & KATE

Nu ska hela den här Elvine-historien nog vara slut snart. Köpte den korta men bytte den sedan till den lite längre. Såg och lite ut som en uppstoppad korv så kikade in på Åhlens idag bara för att prova den korta igen och försäkra mig om att jag valt rätt. Där fanns det en hel massa olika jackor så kom hem med en helt ny modell...

Jag och KATE ska nu klara oss igenom vintern tillsammans och jag tror jag gjort rätt val. Den är ganska enkel på framsidan men har söta så delatjer på baksidan som jag tyckte om (dessutom skyddar den låren) så nu kan den där bönarochberochkantänkamigattblireligiös-kalla vinten komma Carro! (för oss där elen ingår i hyran)

 

Ser lite tunn och regn-kappa-aktig ut på bilden (vilket den inte är) men orkade inte ta egna bilder. Så med en sockersöt mössa, tjock halsduk och matchande vantar är jag nu beredd!

 

Tack för hjälpen! =)



Kommentarer
mamma säger:

Det var ett bra val. Jag är nöjd, tror inte du kommer frysa i denna jackan.

puss mamma

2011-08-31 | 20:20:14
lisa säger:

Jättefin! Du behövde ju inte vår hjälp alls =)

2011-08-31 | 21:11:11
Bloggadress: http://lisasgodbitar.blogg.se/
carro säger:

Bra val! Det är helt okej för mig om ni i Stoooockhoooolm får svinkallt. Här i Väst kommer det däremot bara vara elräkningsvänligt...

2011-09-01 | 09:28:38
anneli säger:

Jättesnygg jacka, cicci! Bra val. Kram

2011-09-01 | 21:31:44
Cicci säger:

Tack! Jo, jag kände stödet hela vägen från andra sidan Sverige Lisa. Det var nog det som gjorde det till sist!



Känns ändå skönast att man gjort mamma nöjd (för hon lyckas på något sätt ta mig fan alltid ha rätt...)

2011-09-02 | 07:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback