Vilket kaos!

img_5396 (MMS)

Vilket kaos! Påväg till tåget idag dog plötsligt min mobil. Vet att jag är en aningen beroende av den men plötsligt var jag som bortkopplad från världen. Utan klocka (min armbandsklocka gick sönder i veckan) utan tågbiljett och utan pengar på kortet till mat (jag är en sån som utnyttjar telefonbanken för överföring mellan konton typ var dag) så blev allt plötsligt klurigt. När tåget sedan är 30 min försenat och jag inte kan ringa min stackars mamma för att tala om det blev jag tokig. Men som tur var satte lilla Iphonen igång igen efter lite våld från min sida så nu är jag åter igen på planeten jorden och vi har lärt oss en liten läxa. Låt inte allt hänga på att mobilen funkar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback