IKEA

Idag drog jag med fina Kina till IKEA efter jobbet. Sista småsakerna som behövs för att lägenheten ska funka. För det är ju fint att man har en walk in closet om man kunde se när man kliver in men nu är lampor inköpa. Hittade dock mycket mer än vad plånboken godkände men det kommer väl. Fyller ju år snart så en önskelista kanske får skrivas snart =) Kollade över almanackan och det är några riktigt fina veckor som kommer. Får besök av både Marie och mamma och det är fest både här och där. Om jag nu bara kunde bli frisk så jag kan sätta igång med träningen på riktigt så är jag nöjd. Nej, nu ska jag bota min dunderförkylning med många timmars sömn, godnatt!

Fina Kina, så glad att du finns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback