Dag 28 – Det här saknar jag

img_3444 (MMS)

Jag saknar mina fina vänner och våra dagar i London. Här är vi alla samlade förutom Lisa som är allergisk mot en viss liten Emma. Satt och funderade på när jag var hemma sist och kan inte komma ihåg när det var...! Så får det ju inte vara. Men har varit alldeles för dålig på att boka biljetter hem tidigt nu i vår så det har blivit för dyrt att åka. Men som  tur är så står Göteborg på schemat i helgen och jag läääängtar så! Trots att inte hela ligan är samlad så nöjer jag mig med det jag kan få. Hoppas på en brunch och mycket skvaller! =)


Kommentarer
lisa säger:

Så glad att jag får räknas med i "kärragängen" =) Har ni bestämt lördagssyssla? Jag är på benen så räknar med att orka komma. Saknar er! Kram

2011-04-06 | 09:09:45
Bloggadress: http://lisasgodbitar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback